Igår

Morgonen började med scones, varm choklad och julkalendern.
Sen blev det presentöppning! Jag fick fina klänningar, en muffinsplåt och andra bra saker.
Självklart ska man dricka champagne på sin födelsedag!
Sen började vi vår loppisrunda. Vi hittade några riktigt bra saker som jag ska visa sen! Här är vi på Maria Retro vid Esplanaden.
Här är jag och barnvagnen, tjipp!
På kvällen åt vi på Helen & Jörgens. De har stora vinflaskor och tjusiga lampor av glas i taket.
Vi åt julbord. Det var himmelskt gott!
Och ris à la malta med saftsås, kiwi och maräng till efterrätt. Mums!
Bästa födelsedagen!
Det här inlägget postades i Fina saker, Klänningar, Mat och dryck. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Igår

  1. emmely skriver:

    du måste ju vara den snyggaste mamman i världen!

  2. maja skriver:

    Åhh ni är för söta, det ser också ut som att du hade en mycket fin födelsedag.

  3. elly skriver:

    finaste födelsedagsfamiljen! och finfina foton! jag vill också ha sådana där champagneglas. de har den modellen på indiska, men jag kan inte bestämma mig för om de är för pråliga. och för höga. nu ska jag julstäda och göra rödbetssallad!

  4. Heléne skriver:

    Åh, champagneglasen! Och så fin kappa! Ojoj. Verkar ha varit en himla fin dag.

  5. Fröken Hanna skriver:

    Tuva är nog den sötaste ungen jag sett!

Kommentera

