18 kilo karameller


Om jag fick bestämma så skulle hela vår lägenhet se ut som godisbutiken i Pippi Långstrump. Pasteller, godis överallt och en stor polkagrisklubba precis utanför. Men jag skulle klara mig utan alla barnen som käkat glosoppa.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till 18 kilo karameller

  1. Martina skriver:

    I know! Den är helt fantastisk! Drömde om att få gå in i en sådan där affär när jag var liten…och nu också för den delen :) Finns inget plockgodis i en mataffär som kan toppa det där.

  2. Linda skriver:

    hej och vilken fin blogg du har! älskar också den här
    serien från pippi och minns känslan av wow man kände när
    man var liten. känner lite så fortfarande i och för sig
    tänker jag nu, hihi.

    i alla fall. god jul och så.

  3. Gohar skriver:

    Tack så mycket, och hemskt fina godisbilder från Pippi långstrump! :D

  4. Ping: Godispåsar från Pippi |

Kommentera

