Koppkaka

Idag när jag bjöd på fika invigde jag min muffinsplåt och gjorde pepparkaksmuffins med kardemummafrosting och lingon. Mums vad goda dem blev! En kopp kaffe och en koppkaka är godis för själen.

Det här inlägget postades i Bakverk och sött. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Koppkaka

  1. Malin skriver:

    Vilket fint kakfat! Vart har du hittat den pärlan?

  2. Karin Kahm skriver:

    Heeej Madde! Jag tycker de är himla kul att läsa om dina små påhitt, jag blir väldigt glad! Läste de du skrev häromdan om att lyfta fram lite roliga grejer, de behövs i mammatoffs vardagen =) Jag gillar den också iofs, men jag gillar också att baka å pyssla å fixa. Ville bara tacka för dina färgklickar i min vardag =) Kram på dig å lilltjejen!

  3. sofia skriver:

    Åh gud så gott det lät!

  4. Emye skriver:

    alltså åh. vilka fina!

  5. Kalle skriver:

    Stig Lindberg – klass verkligen!

  6. Björn skriver:

    Magiskt bildspel! Kaka i kopp var också fint.

  7. Malin skriver:

    Åh vad gott det ser ut! Porslinet till var också det väldigt fint.

Kommentera

