Godispåsar från Pippi

Jag berättade i tisdags om godisbutiken i Pippi. I den butiken har de ju världens finaste godispåsar med blommor på! Förstå hur glad jag blev när jag hittade kopior av dessa i en väldigt bra affär.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Godispåsar från Pippi

  1. marie norrman skriver:

    Var har du hittat dessa fantasiska påsar???? Skulle bli jätte glad om du ville dela med dig i med att jag ska starta en godisbutik med insperation från just pippi. Tack på för hand Marie Norrman i Sjöbo SKÅNE

    • Madeleine skriver:

      ååh ska du, så fantastiskt! godisaffären i pippi är min inspiration i alla lägen! jag hittade dessa på lagerhaus, dock i höstas. men jag har två!

      • marie norrman skriver:

        Tack så jätte mycket. Hitta tyvärr inga. Du har inte lust att sälja dina till lilla mig :).
        Då kan du kanske möjligen hjälpa mig lite imed att jag fastnat och du verkar också vara inspererad av pippi och antikt :) Det är så att jag skulle vilja ha tagi en gammalvåg och medicinväska ( kapsäck ) och bruna pappersstrutar :) Och som sagt tack :) :)

  2. marie norrman skriver:

    Hej jag hoppas du fått mitt mel, är inte säcker i med att du ej svarat mig. Skulle gärna vilja veta. Ha det bra.

Kommentera

