Trois Roses

Finaste kakburken hittar du när du minst anar det och gärna för max en tjuga. I min kakburk har jag urklippta recept från tidningar som ligger och väntar på att bli gjorda. Vad har du i din kakburk?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Trois Roses

  1. Heléne skriver:

    Aaah! Gudars vad fin! Jag dör lite och vill ha.

  2. Björn B skriver:

    Jag gillar nästan mest undersidan. Jag har bara en kakburk, men den är cylinderformad och i tre våningar. Den översta våningen – den ljusblå – innehåller skorpor, mellanvåningen – den (antagligen från början klarvita, men i dag) gräddvita – innehåller olika teer, och den nedersta – den rosa – innehåller pennor, tuggummin en biobiljett från Darjeeling limited och ett cigarettetui med Mel Gibson på.

  3. Malin skriver:

    Åh! Rosor på som är så himla fint!

Kommentera

