Gott nytt!

Idag är den sista dagen på året 2010. Det har varit det finaste året av alla. Vi har hunnit med så mycket! Jag jobbade på reklambyråer, flyttade till en annan stad med min favoritperson, vi fick vår älskade bebis och så mycket mer. Ikväll ska vi laga god mat och fira in det nya året. Här kommer några bilder som sammanfattar mitt år ganska bra. Puss på er och gott nytt år!
Jag praktiserade på hela tre reklambyråer i Stockholm. Här är Le Bureau på Västmannagatan.
Jag, min kille och min fina kompis Moa startade en klubb på Debaser som vi döpte till Le Plus!
Här är jag gravid i femte månaden. Körsbärsträden blommade i Kungsträdgården då.
Det blev många fikor med Heléne. Jag saknar henne och de andra dalakullorna väldigt mycket.
Sen tog vi examen från Hyper Island efter två långa och intensiva år! Här är några av mina fina klasskompisar.
Sjävklart blev det examensfest tillsammans med Moa som precis blivit kock.
Gudars vad vi dansade!
Jag och Jonas åkte en tripp till Köpenhamn.
Finaste.
Under midsommar var vi på Midsommarfestivalen i Emmaboda som Jonas arrangerar.
Jag, Louise och Emma hade 25-årsfest på en ö!
Vi flyttade in i vår nya lägenhet på Ängö som vi älskade från första stund.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Gott nytt!

  1. malin skriver:

    jag blir alldeles rörd av ditt inlägg, så fint! man blir visst väldigt emotionell då man ammar:) Kankse härmar ditt inlägg på min blogg ;) Hoppas att ni får en mysig kväll och ett GOTT NYTT ÅR!

  2. martina skriver:

    GOTT NYTT ÅR sötaste lilla Madde!!

  3. Gohar skriver:

    Vilket roligt år du verkar ha haft! Speciellt det där med reklambyråerna och klubben. Visste inte att du också var reklamare :)

Kommentera

