Balblåsa

Jag tittade i ett av mina fotoalbum och hittade bilder från en bal för längesen. Då hade jag på mig denna fantastiska klänningen som är en mycket pampig blåsa! Den har korsett och är gjord av svart tyll med guldblommor på. Jag hittade den i en antikaffär som en äldre dam drev och det var en av de finaste klänningarna jag sett. Och det bästa av allt var att jag var helt ensam om att bära just den klänningen. Det är tjusningen med vintagekläder!

Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Balblåsa

  1. Ellen Fager skriver:

    Men å Madde, det va en vacker skapelse! Jag hoppas du har kvar den i garderoben :)

  2. Amanda skriver:

    Åh så vacker den var! Älskar tyllklänningar!

Kommentera

