Vårt hem

Här är vårt finbord där vi sitter mer än vid köksbordet. Den kommer från en antikaffär i Stockholm.

Tjusiga tulpaner från Jonas farmor.

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Vårt hem

  1. martina skriver:

    Underbara dörrar (dubbeldörrar kanske?)!

  2. Malin skriver:

    Vad fint nu har det! Blev nyfiken på köket:) vi ska raska ut granen imån, ska bli lika kul som det var att få upp den! Hoppas att ni är piggare nu.

  3. Amanda skriver:

    Åh så himla fint ni har det! Älskar kakelugnar! Jag har också en sån där affisch med Breakfast at Tiffanys, jag fick den av min pappa när jag flyttade för han trodde att jag skulle gilla den. Jag hade inte sett filmen då men det har jag nu och det är verkligen en favorit. Fast min hänger i min röda hall:

    http://frokenpimpinell.blogspot.com/2010/08/hallen.html

  4. sara skriver:

    Eran gran ser lika ledsen som min gjorde innan den åkte ut hehe! Vad fint ni har det, såååå mysigt med kakelugnen och de vackra dörrarna :o) Kram

  5. elin skriver:

    hej!
    jag blev tipsad om din blogg av min käresta, viktor wätterbäck. jag har bara kikat på nåt enstaka inlägg hittills men jag älskar den redan.
    alla hem bör ha en kaninlampa. vi har en rosa.

  6. Ronette skriver:

    SV: tack! Och himmel vilket fint hem du har :) Ser oerhört trivsamt ut

Kommentera

