Champagneglas

Ni vet mina champagneglas? Jag fick leta länge innan jag hittade just dessa kupade. De kommer från en stadsmission och kostade ynka en tia styck. Men jag har sett likadana i andra butiker och de tar galet mycket för just dessa glasen eftersom de anses vara mer ovanliga. Personligen tycker jag att champagnen smakar ungefär hundra gånger godare i kupade glas och det känns lite som man är i en fransk gammal film.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Champagneglas

  1. Chi skriver:

    åh jag hittade ett sådant på erikshjälpen en gång, det hade till och med en liten guld kant längst upp. så det tar jag med mig ibland på hemmafester och folk tycker att jag är knäpp som har med mig eget glas men så tjusig man får känna sig :)

  2. kajsa skriver:

    åh, ja, det ska vara kupade glas, så himla fint! det är något jag alltid är på jakt efter! :)

Kommentera

