Fruktfatet

Det här tjusiga kakfatet köpte jag på Indiska för längesen och har verkligen använt den flitigt. Kanterna ser ut som tårtpappersspets! Den står alltid i mitt köksfönster och ser lite ledsen ut när det inte är några kakor på den. Så rätt som det är kan den få agera fruktskål. Minst lika fint som kakor!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Fruktfatet

  1. Amanda skriver:

    Åh så fint! Är på jakt efter ett sådant!

  2. Maria skriver:

    Åh vad fint! Och vad snyggt att ha frukt på det med :) bra idé.

  3. Jonas skriver:

    AD-miss på klisterlappen på apelsinen ;)
    Puss!

  4. Majsan Evaldsson skriver:

    Hej hopp.
    Vad roligt att du hade hittat mig, och kommenterat min gamla pinnsoffa.
    Nu hittade jag hit, och ska samtidigt hålla ögonen öppna om jag hittar en liknande!
    Kul med Kalmar bloggare :)
    Kram

  5. Tuva Nasavi skriver:

    Kakfat är toppen att ha smycken i också!!

  6. Malin skriver:

    Väldigt fin!

Kommentera

