Hälsningar från landet

Vi är på landet och hälsar på mina föräldrar några dagar. Det ska bli många långa promenader, god mat och en hel del tittande i loppisbodar. Landet måste ju vara det absolut bästa stället att fynda kläder och möbler billigt. Det känns som att fler har mer koll nu vad allt är värt. Men här står tiden still. Och även priset.
Och ett litet tips! Igår tittade vi på Antikrundan som faktiskt var i Kalmar denna gången. Det var såklart ett gäng fina pinaler med. Det är inspelat i somras på slottet och jag tänkte gå dit för att få mitt toalettbord värderat. Men jag var höggravid då och det kändes inte som världens bästa idé att kånka på en stor möbel med stormagen i luften! Nåväl det får bli en annan gång. Och om ni inte har sett det så kan ni titta på det här till 1 april.
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hälsningar från landet

  1. Gohar skriver:

    Hej där!
    Du står på gästlistan till Lilla klubbens nypremiär på onsdag :)

  2. Maria skriver:

    Åh vilken fin kommentar, vad glad jag blir :D
    Är det på landet i Kalmar du befinner dig? :)

  3. Lisa skriver:

    vad mysigt!

  4. maja skriver:

    Hej vännen. du får gärna ge mig en snabbkurs i photoshop. Ska bara fixa in photoshop :) hoppas ni har det fin

Kommentera

