Om man får drömma

Min stora dröm sen långt tillbaka är att öppna ett eget fik. Det skulle vara mycket pastellfärger i fiket, kaffe som dricks i koppar med fat och oändligt mycket macarons och cupcakes i miniformat. Självklart ska det finnas en stor glassbar med de godaste glassmakerna som serveras i pappersstrutar. Jag tänker mig att det ska se ut lite såhär:

Klicka på bilderna för att komma till källan.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Om man får drömma

  1. Maria skriver:

    Jag hade mer än gärna kommit och fikat hos dig :)

  2. Lisa skriver:

    jag skulle gärna komma och fika där hihi!

  3. Emmie skriver:

    åh. ett eget kondis drömmer jag om. ditt ser himlans trevligt ut!:)

  4. BONJOUR VINTAGE! skriver:

    tack söta ni!

    ja jag har verkligen klar bild hur det skulle se ut. man kommer på det om man drömmer mycket. jag lovar!

  5. Lisa skriver:

    sv:ja, den är finfin!

  6. Anna skriver:

    Åh vad mysigt! Jag vill gärna ha en kopp kaffe och en pastellig macaron!

  7. beabea skriver:

    Åh, vill också

  8. Lotta skriver:

    åh tack så mycket!

  9. jennifer skriver:

    Åh, tjusigt! Jag hade definitivt fikat på ett sådant mysigt fik!

  10. jag har också en cafédröm, det ska vara helt vegetariskt och helst helt ekologiskt också. och så ska musiken strömma från en LP-spelare där gästerna kan byta vinyl om de vill.

  11. Smulan skriver:

    om den drömmen tänker vi väldigt lika ! :o) så vill jag också ha det !

  12. mintekopp skriver:

    Jag kommer på studs!!

  13. Malin skriver:

    Åh, jag skulle vara en flitig besökare!

  14. johanna skriver:

    Åh vad kul att du har använt min bild på fiket i Berlin. Tycker förresten att din blogg är superfin. Jag känner att jag blev inspirerad till att börja blogg igen!

    • BONJOUR VINTAGE! skriver:

      åh vad bra att du hörde av dig till mig för jag har tänkt länge på vart jag hittade just den bilden. jag älskar den och det caféet är ju helt fantastiskt. hoppas det avr okej att jag lånade den och nu kommer man till din blogg om man trycker på den. och vad fint att jag inspirerar dig! jag tycker bestämt att du ska fortsätta blogga och ta kort på mysiga fik i berlin. puss!

Kommentera

