Vårjackan

Idag har varit en härlig dag med sol, promenad och tittande i affärer efter en vårjacka. Jag har letat länge efter Topshops sailor-jacka från förra våren som sålde slut direkt. Jag som är en sailor-brud! Förstå hur glad jag blev när jag såg att HM hade gjort en nästan likadan jacka i ekologisk bomull! Den ska få vara med på vårens picknickar och båtäventyr.
Nu har jag gjort flätor i håret och ikväll ska vi fira min fina mamma som fyllde år i veckan. Och sen blir det Popidyll på Söderport för att titta på Vit päls. Hoppas att ni får en fin kväll!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Vårjackan

  1. Lisa skriver:

    tjusig du är:)

  2. Alma skriver:

    Åh, har precis samma jacka! Längtar så mycket tills våren kommer!

  3. Maria skriver:

    Ja visst är det smidigt!
    Tjusig jacka :)

  4. Lisa skriver:

    sv: det känns bättre idag! :) jag blev bara lite deppig innan jag skulle sova också slutade inte festandet så himla bra. men nästa gång ska allt bli brabrabra!

  5. ebba skriver:

    jag tror bestämt jag träffade dig utanför idyll.
    det var himla trevligt!

  6. kajsa skriver:

    du är så himla fin!

  7. Anna skriver:

    Ja, den var väldigt fin. Kom igen nu våren, nu är det dax!

  8. jennifer skriver:

    Åh, den har jag också kikat på ett par gånger. Så himla fin! Passar dig finfint!

  9. Malin skriver:

    Du klär verkligen i den! Jätte tjusig

  10. Emma skriver:

    OH! Tjusigt hörru! :)

  11. Ping: J som i Jacka « Jo, men visst!

Kommentera

