Loppisfynd

Min kompis (eller loppisproffset som jag kallar henne) Maja och jag var på hela två storloppisar i helgen. Det var många som kom och ville fynda och det fanns så himla mycket saker. Men dessa två pinaler blev mina! En vit kopp med fat från serien Spisa Ribb och en kakburk. Kakburkar med rosor kan man ju bara inte få för mycket av!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Loppisfynd

  1. maja skriver:

    Så det var den koppen du köpte, den stod jag och höll i men det var fel kopp va? men super fin med spisa ribb fatet i alla fall. När våren börja komma så ska jag visa dig alla loppisar jag vet :)

  2. Amanda skriver:

    Åh så fint! Älskar också burkar med rosor!

  3. Sarah Johansson skriver:

    Hej Madeleine!
    Jag hittade din blogg via din pojkväns facebook (du vet kanske vem jag är, jag är Jonas kompis Johans lillasyster). Ville bara säga att jag har plöjt igenom hela bloggen och tycker att den är superinspirerande och gullig! Ser fram emot att läsa kommande inlägg här framöver. Och grattis till ert fina barn :)

  4. Susanna skriver:

    Spisa Ribb är nog min favoritservis tror jag. Så enkel och ändå så mycket :-)

  5. johanna skriver:

    åh det är absolut ingen fara, jag blev mest så himla glad och paff. Om du ser mig på stan så ryck tag i mig och säg hej! det är kul med lite nytt folk tycker jag. Och jag håller med dig plåtburkar kan man inte få för mycket av. Jag är burkoholic. puss

  6. Lisa skriver:

    tjusig burk!

  7. Vilken fancy kakburk! Förstår att du blev förälskad i den.

  8. maria skriver:

    åh, en exakt likadan burk har jag! himla användbar om jag får säga det själv… och fin, så klart.

Kommentera

