Två tips med mig

Idag hittar ni mig i tidningen Östran på sidorna 6-7 där jag berättar om hur viktigt det är att återanvända saker istället för att köpa nytt. Jag visar en klänning som Lillan ska ha om tio år och berättar om min olyckliga kärlek till en röd sidensoffa som aldrig kommer bli min.
Uppdatering: Nu finns artikeln på internet också. Puss

Och här kan ni läsa en intervju med mig som webtidningen Silver har gjort. Jag träffade nämligen journaliststudenten Mathilda igår på Kullzénska och vi pratade om nöjet att fynda i mindre städer, vippiga kjolar och mitt allra bästa fynd.
Det var allt för idag, trevlig läsning!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Två tips med mig

  1. martina skriver:

    Rum för barn var supermysigt! De har även en bebisavdelning :)
    Vilket fint foto på dig å familjen.

  2. Susanna skriver:

    Vilken UNDERBAR barnvagn! Är det din?

  3. Maria skriver:

    Tack så hemskt mycket! :)
    Vad kul att du är med i tidningen, bra uppslag med!

  4. Siri Skywalker skriver:

    Häftigt, jätte mysigt repotage, du är ju så söt!
    Förresten, tack för vit päls – tipset, har nött dem i två dagar och lyssnar just nu sönder ”sånger ifrån taken”

  5. Vad roligt! Heja dig som får lite uppmärksamhet!

  6. KursivaLi skriver:

    Jag läste om dig i tidningen i morse! Blev lätt chockad och glad när jag slog upp tidningen och såg en av mina favvo-bloggare! Kul. :D

  7. Heléne skriver:

    Men oj oj oj! Vad roligt att du är med i tidningen! Jättefina bilder, du är fin!

  8. mintekopp skriver:

    Ååå så kul att du får lite uppmärksamhet!!
    Jag håller med Susanna, barnvagnen i bakgrunden är helt ljuvlig.

  9. saralovisa skriver:

    Så otroligt fina bilder! Måste gå in och kika!
    Är det någon mage på G?:) Nu vart jag nyfiken!

  10. elly skriver:

    världens bästa reportage med världens bästa madeleine! åh, så fint, hurra hurra!

  11. Vilken mysig blogg du har!!! Åh himla bra reportage, jag gillar det här med att ta vara på saker – återvinna… bra tänk du har! :)

  12. Mrs. Dagnell skriver:

    kul att hitta en fin ”Kalmarblogg” – Du har ett bra tänk

Kommentera

