Dagens frukost

När jag praktiserade på reklambyråer så började vi alltid dagen med att äta frukost tillsammans. Det är en himla bra tradition eftersom frukost glöms bort allt för ofta och är ändå det finaste matmålet på dagen tycker jag. Idag blev det en smörgås som jag alltid gjorde när jag praktiserade på Le Bureau. Då tar man en skiva grovt bröd, mosar på avokado och sen lägger man på det gottigaste man har i kylskåpet. Denna gången blev det ost, skinka och gurka. Glöm inte bort avokadon bara, det är ju den som gör smörgåsen!
Och ikväll kommer jag att lägga upp en fantastisk vintageklänning som ska få en ny ägare, så missa inte det!
Det här inlägget postades i Frukost. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Dagens frukost

  1. KursivaLi skriver:

    Ser supermysigt ut! Älskar muggen och brickan. (:
    /Li

  2. Emma skriver:

    Muggen matchar mackan väldigt fint!

  3. maja skriver:

    Mumms va gott :) jag vill också äta en god frukost och lösa korsord och lyssna på melodikrysset. Älskar långa frukostar med massa tidningar och gott kaffe, När jag gått ner 7 kg till så ska jag unna mig en riktig räkmackefrukost

  4. Smulan skriver:

    fin bricka ! :o)

  5. Susanna skriver:

    Avocado istället för smör är det bästa! I loves it.

    Idag köpte jag sjömansjavkan jag också!

  6. Emmie skriver:

    avokado är så himla gott!

  7. Maria skriver:

    Åh avocadosmörgås är något av det godaste jag vet, mums.

  8. Lisa skriver:

    åh gott!:)

  9. ellinor skriver:

    åh det såg gott ut!

    Ja! Odla egna groddar, det är som sagt världens lättaste och är sååå gott :)

Kommentera

