Judith

Klänningen heter Judith och är gjord av bomull. Hon har varit med om både dans på lokal och en hel del cocktailpartyn. När våren kommer så är Judith alldeles perfekt att ha på sig tillsammans med en kofta, men var beredd på att den vippiga underdelen kommer att åka upp när vinden blåser på! Passar fröknar med storlek 36 men lika bra till 38 hälsar hon. Mycket välbevaren och kedja i sidan. För ynka 350 kr plus frakt blir denna söta skapelsen din och då mailar du till petersson.madde@hotmail.com. Finns bara i ett exemplar så först till kvarn!

Såld!

Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Judith

  1. jennifer skriver:

    Fantastisk klänning! Tråkigt nog är det fel storlek för mig..

  2. Drömma-Lotta skriver:

    Oh.
    Jag har mailat men den är säkert redan såld…

    Tänk om den passade mig och fanns kvar, då kunde jag ha den på mig och dra Judith i min blåa vintagevagn i sommar…

  3. Heléne skriver:

    Skitfin! För liten för mig dock, men lyllo den som kan dansa runt i den till våren!

  4. Malin skriver:

    Svar: Ja visst gör dem! Jag har så himla svårt för att göra mig av med ballonger för de piggar och piffar upp så mycket. Tack snälla!

  5. Drömma-Lotta skriver:

    Och snart är den min, hurra!!!
    (Och tack).

  6. hearttypat skriver:

    this looks so much like the dress my bridesmaid wore on my wedding! maybe it’s just the polka dots… haha.. anyhow, this is such a sweet blog!

  7. åh vilken charmig! och vilken charmig blogg du har! hit kommer jag kika in igen, var så säker.

Kommentera

