Rörstrand & Lovisa

Finaste tipset idag kan ju vara att Lovisa Burfitts vackra illustrationer ska pryda en servis i fem delar för Rörstrand. Tänk er två sjukt bra saker på en och samma gång, kan ju inte bli bättre!  Ni kan vänta er en mugg, en espressokopp, assietter, gömma med lock och ett kakfat på fot. Lovisa har inspirerats av Mademoiselle Oiseau men visst känns det lite som att man fikar med Marie Antoinette?
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Rörstrand & Lovisa

  1. saralovisa skriver:

    Så otroligt vackert! :) Underbart!

    Läste intervjun med dig förresten, du är otroligt inspirerande!

  2. Susanna skriver:

    Kakfat på fot kommer jag köpa! Love!

  3. Gillar det skarpt! Älskar de fina illustrationerna.

  4. jennifer skriver:

    Sv: Ja, avokado och kaviar är faktiskt jättegott ihop! Det var min pappa som lärde mig att äta det. :)

    Illustrationerna är helt underbara!

  5. Lisa skriver:

    sv:420 kr :)

  6. Maria skriver:

    Det måste ju vara ett av de mycket bättre sammarbeterna i år!

  7. Rebecca skriver:

    Åh vilken underbar servis! Jag älskar henne!

  8. Linnéa skriver:

    vilken himla fin blogg du har! här kommer jag att kika in fler gånger!

Kommentera

