Födelsedagshjärta

Igår firade vi min rara svärmor som fyllde år. Hon fick en hjärtballong av oss eftersom alla borde få en ballong på sin födelsedag, vad man än fyller! Det fina är att hon tog med sig ballongen på sin weekend i Stockholm så om ni ser någon med ett stort hjärta över sig så är det troligen hon. Idag är det fredag och jag är väldigt mör i kroppen. Ikväll tar jag det lugnt, bäddar ner mig under minst sju täcken och dricker choklad med onormalt mycket kakaohalt. Jag älskar dessa dagar.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Födelsedagshjärta

  1. Jonas skriver:

    JA! Hurra för mami! Ballongen är nu på hotellet i STHLM!

  2. Malin skriver:

    Svar: Ja, verkligen. Man blir alldeles varm i hjärtat av såna söta överraskningar <3

  3. linnéa skriver:

    fantastiskt fin bild, så ljuvlig att titta på! ballonger ska verkligen alla när dom fyller år, 2 år som 55!

  4. Lisa skriver:

    det låter som ett bra sätt att spendera en söndag på.

  5. Lisa skriver:

    spendera en fredag ska det ju såklart stå.

  6. Martina skriver:

    Sommarlägenheten får vänta tills vi har jobb båda två, men det är absolut en plan som jag inte tänker släppa :)

    Mer ballonger åt folket!
    Kram

  7. Maria skriver:

    Åh alla som får en så fin ballong kan vara lyckliga :)

  8. sofia skriver:

    fin bild, fin text o fin gest!

Kommentera

