Prassliga paket

Häromdagen så kom det ett rosa paket från Garderobsbutiken i brevlådan.
Det är alltid roligt att öppna prassliga paket!
Inuti paketet låg det en av de finaste barnklänningarna jag har sett! Det går faktiskt att hitta bra vintagekläder till barn som är personligare och utan tråkiga kemikalier. Den kommer att passa fint till sommarkalasen, tack!
Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Prassliga paket

  1. Susanna skriver:

    Men så söt!

  2. KursivaLi skriver:

    Gud så fin! :D Jag säger alltid att det kommer bli synd om mina barn; de kommer bli påtvingade sådana här finheter. Kanske blir de lika besatta som jag en dag?

  3. saralovisa skriver:

    Men så otroligt fin! Magiskt!

  4. Rebecca skriver:

    it’s so, so cute! and yes, it is an american apparel skirt (:

  5. Veronic Mike skriver:

    takk kjære deg <3<3 og så utrolig søte klær!! Døde litt!

  6. mintekopp skriver:

    Å helt ljuvlig!

  7. Maria skriver:

    Men gud den där vill jag ta på mig nästan, oerhört söt ju!

    Visst är det bästa staden! Jag bodde där i ett halv år, längtar tillbaka.. Än så länge är det bara ett litet eiffeltorn men visst skulle det kunna bli ett fint halsband :)

  8. kajsa skriver:

    åh, så söt!

  9. Veronic Mike skriver:

    Ja, anbefales veldig! hun er svært ung og inspirerende, og det er fine fine tekster om kjærlighet og man blir varm og forelsket. Du finner det på dianas salonger i markveien :)

  10. Malin skriver:

    Svar: Tack fina, vad glad jag blir! Vad härligt att bara vara inne och mysa en sån här ruskig dag.

Kommentera

