En uppdatering

Om det är någon som undrar vart Fröken Judith (alltså klänningen) bor nu så kan jag berätta att hon är på nya äventyr i Göteborg bland spårvagnar och Sveriges gladaste dialekt! Fina Lotta som driver Drömma-bloggen kommer att bli hur tjusig som helst i den så fort hon har fått sin lilla bebis.
Nu ska jag göra mig i ordning inför en långfika! Lotsutsikten har både pyttipanna-mackor och drömkakor stora som berg. Mums.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till En uppdatering

  1. Rebecca skriver:

    Vilket tjusigt litet paket! Klänningen var himla fin den med såg jag!
    och nu måste jag utfärda en liten varning också, jag jobbade extra på lotsen en kort stund, för det var verkligen vidrigt där bakom i köket. De tappade biffar i diskvattnet och på golvet men serverade dem ändå.. Blä! Förhoppningsvis har de ändrat sig nu..
    Men ändå, så att du vet liksom :)

  2. raquel skriver:

    åh , jag kikade ju bara in här av en händelse egentligen. har hört mycket om denna omtalade judith
    haha , kul att allt hänger ihop bara sådär. att lottas unge ska heta judit och att sverige är rätt så litet ändå. hon har lovprisat klänningen och den är ju verkligen hur fin som helst

Kommentera

