Be my valentine

Idag är det alla hjärtans dag! Jag och min pojkvän brukar inte göra något speciellt denna dagen förutom att pussas extra mycket. Vi kan känna att det har blivit lite uppförstorat att man måste köpa presenter och blommor bara för att det är alla hjärtans. Det är väl mycket roligare att få en blomma när man minst anar det!
Men bara för att så har han fått ett hjärta av mig. Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan honom.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Be my valentine

  1. maja skriver:

    ja ni är den sötaste lilla familjen EVER :)

  2. johanna skriver:

    visst är hon fantastisk, en liten spelning på söderport hade verkligen inte skadat. man kanske kan skicka ett litet önskemail till popidyll?
    Alla hjärtans dag känns alltid så uppstissat, jag och min nils har aldrig firat, nackdelen med distans. Men du och din jonas firar ju hela tiden med er söta lilla dotter.

  3. chi skriver:

    så fint :) egentligen håller jag med dig, jag har så svårt att hitta den perfekta gåvan så där på beställning och när jag väl hittar perfekta gåvor så har jag så dåligt tålamod att jag måste ge bort dem på en gång. överraskningar i vardagen är nog bäst!

  4. sofia skriver:

    gulligt hjärta, o jag gillar ”mer som ett konstaterande än en fråga”, det är nog så jag får tackla min kille ikväll då jag är magsjuk o behöver lite oromantisk hjälp (typ duscha, osexiga versionen). jag får helt enkelt säga åt honom att vara min kille ikväll, snarare än att tindra med ögonen o fråga.

  5. Maria skriver:

    Den får gärna komma nu, imorgon kanske…?

  6. Emmy skriver:

    SV: Känns inte riktigt så. Men de är ju fina…

  7. raquel skriver:

    jag fick en liten plattång i reseformat av min pöjk , blev så himla glad <3 alla hjärtans dag är ändå lite fint ibland

Kommentera

