Bonjour Kalmar!

Det var en gång en fredag. Jag och min lilla familj var ute på vår dagliga promenad runt staden för att titta i affärer och andas kall februariluft. Så plötsligt kom det fram två tjejer. De berättade att de kom från Hej Kalmar och ville prompt veta vad vi hade på oss. Eftersom Lillan sov fick vi svara åt henne angående barnvagnen. I vanliga fall så brukar jag ha mer färgglada kläder men denna gången lyckades jag med konststycket att nästan bara ha svart på mig. Typiskt. Men den screentryckta Le Plus-väskan lös upp som en sol i allt. Och det rullande sovrummet då. Den är fin som snus. Vill du veta exakt vad vi hade på oss och mer om vår klädinspiration så är du välkommen att läsa det här. Några frågor på det?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Bonjour Kalmar!

  1. Ronette skriver:

    SV: ja visst är det fint med speciella kragar! Ifall du undrar vart bilderna kommer ifrån har jag hittat dem lite här och var och har tyvärr inga exakta källor. Men ifall man söker på weheartit.com tror jag nog att man kan få tag på de flesta. Vart man hittar sådana där fina i butikerna är en svårare fråga :)

  2. Emmas husbestyr skriver:

    Ni är ju så fina! Så inte konstigt att ni blev stoppade. Och vagnen är ju alldeles alldeles underbar! Kram

  3. Linnéa skriver:

    vad fina ni är! och vagnen också!

  4. Marcela skriver:

    bloggen din er herlig! nydelige bilder og du skriver så enkelt og fint! :)

  5. Feeona skriver:

    That stroller is adorable!

  6. L. skriver:

    sv: Tröjan kommer ifrån H&M (trend tror jag..?) :) Köp!

  7. L. skriver:

    Jag köpte den i butik. Gick vecka in och vecka ut på H&M och väntade, galet men jag var så kär i den när jag såg den första gången,och så fick jag fnys om vilken vecka den skulle komma in. Har dock inte sett den sedan dess. Tradera kanske?

  8. Hanna skriver:

    Så kul veske!

  9. spacetime skriver:

    Den där barnvagnen alltså… barnvagnarnas Rolls Royce!

  10. evelina skriver:

    Ni är en jättefin liten familj =)

  11. Linda skriver:

    Å så tjusiga ni är!!
    Jag är inte förvånad att de stoppade er.
    Så kul!

  12. tantmarit skriver:

    Fin blogg! Må jag säga.

  13. Emmie skriver:

    kul!
    och ljuvlig vagn, en sån vill jag också ha, när det är dags.:)

  14. BONJOUR VINTAGE! skriver:

    tack alla söta fina för era kommentarer. dom värmer hjärtat!

  15. Malin skriver:

    vad söta ni är! och tygpåsen med

Kommentera

