Dansa, fastän hjärtat brister

Strumpbyxor med hjärtan från HM, skor från Hope, koppen är ett loppisfynd från Höganäs.
Ikväll händer det många roligheter. Min klubb Le Plus kommer att ha en popkväll med band som Armand Mirpour, Bedroom Eyes och Allo Darlin’ på Debaser Slussen i Stockholm. Och om man bor i Kalmar så rekommenderar jag fina klubben Liebling på Söderport. Vad ni än hittar på i afton så tycker jag att vi sätter igång denna lördagskvällen med min bästa musiklista på Spotify. Hoppas att ni får en fantastisk lördag!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Dansa, fastän hjärtat brister

  1. Maria skriver:

    tack för musiklistan!

  2. Ronette skriver:

    Den översta bilden var fantastiskt fin!

  3. Susanna skriver:

    Gud vilka snygga strumpbyxor! Har du köpt dem nyligen?

    Och ang. Picknick på Designtorget.. De har ju inget porslin utan det är brickor och skärbrädor. Och en tygkasse och en kökshandduk. Som alltid på Designtorget så är det ju inte billigt. Men jämfört med vad old school-Picknick kostar så känns det ändå okej..

  4. Malin skriver:

    Så himla himla fint! Strumpbyxorna var ju fantastiska.

  5. Amanda skriver:

    Vad är det för hjärtan du har i koppen?

  6. Lisa skriver:

    hoppas du har en fantastisk lördag och de där strumpbyxorna är himla tjusigast.

  7. Gabriella skriver:

    Smile though your heart i breaking!

  8. kajsa skriver:

    vilka himlans söta strumpbyxor du har!

  9. camilla skriver:

    ÅH ARMAND! jag är lite förälskad i honom och hans låt I Am A Vulcano. det är min bästa vårepp-låt. jag måste nog besöka Le Plus, ni har klubben i Sthlm va? hur ofta på’t ungefär? (ps jag gillar din blogg ds)

  10. elin skriver:

    hej! nej jag var på petsoundsfesten istället, fick en tjusig inbjudan.
    hur var kvällen?

  11. Beatrix skriver:

    Vad fina strumpisar!

  12. Feeona skriver:

    These tights are so adorable, they remind me of something from Alice in wonderland (-:

  13. Feeona skriver:

    Also I see that Bright Eyes is playing at Debaser, how lucky! Will you get to met Conor? I am seeing him in New York on March 9, so terribly excited! (-:

Kommentera

