Bilder från ett sovrum

När jag visade vardagsrummet förra gången så lovade jag att ni skulle få se vårt kök nästa gång. Men eftersom köket är ett pågående projekt så får ni istället se hur vårt sovrum ser ut. Sovummet är ganska litet och enkelt. Det får plats en dubbelsäng, en golvlampa, en sekretär och en hel del klänningar och när man tänker efter så behöver man egentligen inte så mycket mer än så.
Istället för tavlor så pryder tre fina klänningar väggen.
Golvlampan är en favorit som är fyndad på loppis.
I väntan på att tussilagon ska slå ut så får några fina klubbor vara i den lilla vasen.
Ibland så hänger det en klänning i fönstret.
Och det var vårt hem för denna gången!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Bilder från ett sovrum

  1. Malin skriver:

    Svar: Åh jag håller med! Allt blir lite piffigare och tjusigare med scarfs.
    P.s Vilket fint sovrum! Klänningarna är ju helt fantastiska. Får jag fråga hur mycket du fyndade lampan för? Har varit på jakt efter en sådan länge :)

  2. chi skriver:

    åh fint! vissst är det fint med karlar som låter en hänga upp hur många klänningar man vill i sovrummet?

  3. Amanda skriver:

    Åh så fint ni har det, bara det nödvändigaste men ändå jättepersonligt!

  4. digitalmonster skriver:

    Åh vilken fin lampkanin. En sån ska jag införskaffa tror jag!

  5. maria skriver:

    om jag hade haft så fina klänningar på min vägg hade jag blivit helt förtjust i dem alla varje morgon, tagit på mig en av dem, och aldrig använt något annat. fint!

    • Madeleine skriver:

      Det påminner mig om bloggen som reklambyrån Studio Total låg bakom. Om tjejen som bodde ensam i sin lägenhet, använde sina sju klänningar och skrev fina texter i bloggen. Vet du vilken jag menar?

  6. Angeliqa skriver:

    Åh så fint! Golvlampan är perfektion och kaninlampan otroligt söt.
    Klänningar på väggen är den bästa dekorationen.

  7. Linnéa skriver:

    vad fint ni har det!

  8. Emma skriver:

    Åh, jag hängde upp en vintageklänning på väggen idag! Så himla fint du bor. :)

  9. Maria skriver:

    Finaste hemmet!

  10. Det ser väldigt ljust & inspirerande ut. Och vilka klänningar sen!

  11. Emmy skriver:

    Lite sent svar men ja, jag kollar på alla ställen man kan tänka sig. Loppisar, blocket, tradera. Jag är lite otålig av mig så jag vill helst hitta nåt supertjusigt nu nu nu. (Fina klänningar du har förresten!)

  12. Emmy skriver:

    sv: Finemang. Och stockholmstrakten yes.

  13. Lisa skriver:

    tjusiga klänningar gör sig himla bra på väggen!

  14. Maria som sagt skriver:

    Åh (känns som att det är en återkommande känsla när man läser din blogg), jag har också klänningar på väggen. I fönstret hänger en kjol, det lyser ju så fint genom den när solen väl behagar visa sig. Tack för kommentaren, tror bestämt att jag ska våga mig på pasteller i vår!

  15. Lovis skriver:

    bokraden i fönstret, gillarrr!

  16. felicia skriver:

    fina kaninen!!

Kommentera

