Favoriter

Här är tre av mina favoritklänningar som finns till salu just nu på Etsy. Den gula drömmen skulle jag lätt kunna gifta mig i vilken dag som helst. Den rosa är ju kärlek i en klänning, helt perfekt! Och den vita är så toksöt att det inte är klokt. Sedan finns det en till klänning som jag blev kär i men den har jag hemma i min garderob och den ska ni få se snart!

Det här inlägget postades i Klänningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

24 kommentarer till Favoriter

  1. Hanna skriver:

    Sista var ju fin som tusan!

  2. Villa Viola skriver:

    Den vita är ju himmelsk! Ska bli skoj att se klänningen du köpte.

  3. maja skriver:

    Den gula tycker jag du ska ha när du och Jonas gifter er :)

  4. Pippi skriver:

    Åh vad vacker den gula var! och den rosa… och den vita. Tusan, jag vill ha allihop! Väldigt tjusiga.
    Kram Pippi

  5. Pippi skriver:

    Åh vad vacker den gula var! och den rosa… och den vita. Tusan, jag vill ha allihop! Väldigt tjusiga.

  6. Marcela skriver:

    alle er vakker, men jeg er blitt forelsket i den hvite kjolen! :)

  7. Amanda skriver:

    Åh så himla fina! Gillar nog mest den gula! Helt fantastisk!

    sv: Mamma köpte dom på Martin Ohlsson, men annars tror jag att de finns på Bromma Blocks i Stockholm. Rice kan ha ett par liknande.

  8. siri skywalker skriver:

    Tack så mycket!! jag ÄLSKAR den gula klänningen! Jag har alltid velat se ut som Belle i skönheten & odjuret, och den klänningen är ju perfekt!

  9. M skriver:

    Åh herregud den sista klänningen är helt perfekt. Kan man ha en sådan som studentklänning?

  10. Hjälp va fina! Jag dör lite av den rosa!
    Måste kolla va den kostar… men den är väl alldeles för dyr för mig antar jag :(
    Kram Emeli/lovelychaos.se

  11. Justdet – glömde säga att min lilla second hand- & vintagebutik lovelychaos.se precis har öppnat. Kika in om du har lust!

  12. Pippi skriver:

    Din blogg är jättefin den med! Kram :)

  13. Oj, så fina de var! Jag skulle kunna gifta mig i hela bunten! Fast alla inte samtidigt förstås… :)

  14. elno skriver:

    Sista klänningen var himla fin, och cheesecaken här under ska vi inte ens tala om! Mums.
    sv: Åhh ja, den var inte dålig minsann! Det ligger i sydöstra skåne, på österleeeen!

  15. sara skriver:

    som de sötaste karameller.

  16. korven skriver:

    OMG OMG OMG jag döööör lite inombords

  17. Anna skriver:

    Jag älskar fönsterramen på väggen. Jag har tänkt göra något liknande. Men då borde det ju vara målad i någon extraordinär färg, som den där. Och lite avskavd, ja.

    Din blogg är tokfin! (hjärta)

Kommentera

