Fin som snus

Först vill jag tacka er för alla fina kommentarer! De värmer så gott i hjärtat, ni är bäst.
Och här får ni se den fantastiska vårklänningen från USA. Den har verkligen allt! Jag älskar de små broderade blommorna, peter pan-kragen och färgen. Det bästa av allt är att den påminner mig om picknickar, balkongfester, långa cykelturer och att det finns ett liv efter vintern. Hittad på Etsy och är en vårpresent från mig till mig. Fin som snus!
Det här inlägget postades i Klänningar, VINTAGE. Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Fin som snus

  1. Catarina skriver:

    Åh, så fin den är! Det är verkligen fräscht med gult. Man blir glad av den helt enkelt så jag förstår att du tänker på picknickar och sommarfester! Ha det gott!

  2. Amanda skriver:

    Åh så fint! Älskar gult och de fina detaljerna!

  3. tinajo skriver:

    Jättefin och speciell! :-)

  4. Pippi skriver:

    Den var en av de finaste klänningar jag har sett. Knapparna är alldeles otroligt söta!

  5. Malin skriver:

    Men åh vad fin!

  6. T skriver:

    Så nydelig sitronkjole! Den ber jo om å få bli med på picnic ;)

  7. mintekopp skriver:

    Håller med, verkligen fin som snus! Tänk så mycket fint ni ska uppleva tillsammans :-)

  8. Hanna skriver:

    Åh. Bara… åh. Faktiskt så sa jag bara för någon dag sedan att jag skulle vilja ha en gul klänning. Den här är ju jättefin!

  9. kajsa skriver:

    åh, så himla fin. man blir glad av den! :)

  10. johanna skriver:

    superfin, som citronsorbe i färgen och alldeles mumsig!

  11. marcela skriver:

    oh, hva søt den er! du må vise oss et bilde av deg med denne kjolen når du får den:)

  12. Och man blir ju så glad av att klä sig i så fina lyckliga färger!

  13. raquel skriver:

    vilka knappar! fint

  14. L. skriver:

    Åh så fin! Jag tog mig också i kragen och beställde inte mindre än två klänningar från Etsy igår. Etsy<3

  15. kristiina ilona skriver:

    tack så hemskt mycket för din fina kommentar =] och jävlar vilken söt klänning!

  16. Ping: Klippdocksfröknar |

Kommentera

