Syltburken

Jag har en grej för burkar och i helgen hittade jag en syltburk från Rörstrand! Den är himla fin med snirklig text och snyggt mönster men tyvärr utan lock. Om det skulle vara så att någon har ett teaklock liggandes hemma så får ni gärna sälja det till mig! Tills dess så får burken jobba som blomkruka fylld med påskliljor.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

25 kommentarer till Syltburken

  1. Heléne skriver:

    Åh, fint! Superfin hylla med massa fina grejer på ju.

  2. Susanna skriver:

    de är fina de där burkarna! det är marianne westman som deisgnat dem, men det kanske du visste? :-)

  3. Amanda skriver:

    Åh så fint! Jag tycker den passar utmärkt som kruka!

  4. Angeliqa skriver:

    Vilken himla fin burk! Jag håller med Amanda att den passar bra som kruka.

  5. Frida skriver:

    Mycket tjusig burk det där! Själv blev jag lite ivrig när jag hittade ”Söta Susies Syltbod” från Gantofta på en loppis så ivrig att jag tappade den i backen.. Men locket fick jag behålla :). Så vad är det för mått du söker?

  6. Lovis skriver:

    dom är ju så fulla av attityd och pondus att det är helt otroligt! typsnittet på sylt liksom. :)

  7. Susanna skriver:

    Förra gången jag kikade in kom bilden på hyllan aldrig upp. Märkligt! Gud vad fin den är. Så välfylld av vackra ting..

  8. Catarina skriver:

    Åh, vilken läcker hylla! Jättefint!

  9. Maria skriver:

    Supersött!

  10. Maria skriver:

    Nej precis :)

    Du har så mycket fina saker!

  11. saralovisa skriver:

    Så underbart!

    Men ojoj, din lilla dam är ju riktigt stor nu!:)
    Tack, man blir verkligen helt såld på alla stora leenden han ger oss nu!

  12. Emma Axelsson skriver:

    Åh vilken fin blogg du har! Hit kommer jag fortsätta titta in, skoj! /Emma

  13. mintekopp skriver:

    Ursnygg, förstår verkligen att du köpte den!!

  14. Lisa skriver:

    burkar är tjusigt!

  15. sofia skriver:

    verkligen en fin burk! o på tal om burkar…

    Jag köpte två små keramikburkar med trä+kork-lock igår. kolla på bloggen. jag har ingen aning om vad det är för burkar. du kanske kunde klura ut det?

    Kram

  16. Camilla skriver:

    men åh jag döör på din fantastiskt fina kökshylla! jag tror jag måste härma dig rakt av, det är okej va? ;)

Kommentera

