Robe de marin

Fy bubblan för snö och vind och allt sånt. Vi bor på en ö och här märker man av blåsten ännu mer vill jag lova. Då tar man på sig sin bästa sjömansklänning och sin sommarhatt och då känns livet genast lite roligare och somrigare. Om man inte går ut då det vill säga. Ikväll blir det rödvin. Bonne soirée!
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

34 kommentarer till Robe de marin

  1. Linnéa skriver:

    vad fin du är!

  2. Pippi skriver:

    Vädret är verkligen usch och fy. Men klänningen och hatten var fina :)

  3. Marcela skriver:

    du er fin! :)
    her er det tåket, men varm.

  4. Heléne skriver:

    Fina du! Tjusig hatt!

  5. saralovisa skriver:

    Åh vad snygg du är!
    (Och fy bubblan vad avis jag vart på rödvinet!)

  6. Maria skriver:

    Klänningen sitter som en smäck! Härligt!

  7. andrea skriver:

    vadå för ö? Sen måste jag fråga. Är det din pojkvän som dansar med tina turner i let’s dance? Så sjukt likt i vilket fall!

  8. Cecilia Martinsson skriver:

    Åh vilka fina bilder! Jag kan se sommaren och glömmer bort snön för ett tag..hihi

  9. Tack för en smula sommarfeeling! Kan verkligen behövas! <3

  10. Malin skriver:

    Åh vad du är fin!

  11. Sara skriver:

    Åh vad fint hår du har, färgen<3

  12. Anna skriver:

    jättefint och vårigt. Här snöar det idag och det är så deppigt.

  13. raquel skriver:

    så fin du är! och vilken fin hatt

    mycket bra inställning , tycker jag. jag gör likadant. igår var jag och linnea och provade sommarklänningar och shorts på topshop. sommar blir man glad av!

  14. skogskojan skriver:

    Jadu där hemma blir det ju så råa vindar från havet. Fast havet är det jag saknar allra mest med Kalmar. Åh.. Ohoy sailor girl!

  15. Ronette skriver:

    åh så himla tjusigt!

  16. kajsa skriver:

    så fin du är!

  17. elin-alice skriver:

    oh, vilken trevlig hatt! och sjömansklänning är så fint, så fint.

  18. mintekopp skriver:

    Så snyggt, som en blandning mellan skärgård, Paris och sommar :-)

  19. Anna Thoor skriver:

    Vilken fin blogg du har! Det var minsann en fröjd för ögat. Kul att få ytterligare en blogg att titta in på! God lördag, Mvh Fru Anna

  20. L. skriver:

    Åh vilken hatt! (och jag tror kanske att jag överväger att ha sjömansklänning på mig ikväll när jag ser din!)

  21. Hanna skriver:

    åh åh åh vad du är fin. och tack för de rara orden! min kamera är en canon eos 450, och objektivet jag oftast använder ett 50 mm. :) älskar verkligen hyllan här nedanför, så himla fint ordnat!

  22. Lovis skriver:

    amen gud vad söt hatt eller! :)

  23. linea skriver:

    tack så mycket! vad glad jag blir

  24. jennifer, skriver:

    söt som jag vet inte vad.

  25. Linda skriver:

    Härligt att du tittade förbi min blogg, hoppas du besöker den fler gånger!

    Underbart med hatt på vår och sommar, men om jag skulle ta på mig en nu skulle jag behöva jaga efter den tror jag, fy bubblan va det blåser ute!

    /L

Kommentera

