När körsbärsträden blommar

Jag längtar tills körsbärsträden blommar. Jag saknar vackra Stockholm och Kungsträdgården när allén blir rosa. Men mest av allt saknar jag mina vänner i storstaden som alltid finns där och som man alltid har roligt med. En av mina bästa vänner heter Heléne och kommer från Stockholm till oss idag för att hälsa på över helgen! Vi ska äta våfflor, dansa på lokal och titta på kakburkar på loppis. Hoppas ni får en fin helg!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till När körsbärsträden blommar

  1. agnes skriver:

    vilka underbara bilder. jag älskar körsbärsblom! puss.

  2. Martina skriver:

    Ha så mysigt flickor!

  3. anna skriver:

    så himla fint!

  4. anna skriver:

    så himla fint! <3

  5. Victoria skriver:

    Åh, så vackert! :)

  6. Rebecca skriver:

    SV: ÅH, låter helt underbart!

  7. Linnéa skriver:

    Jag saknar också vackra Stockholm. Den vackraste staden av alla tycker jag! Nästa år, då ska jag bo där och sitta i Kungsan och se körsbärsblomsbladen spricka ut :)

  8. Amanda skriver:

    Som svar på din frågor tror jag alldeles säkert att den finns att köpa fortfarande :) Kolla bokus, adlibirs eller bokia. Lycka till!

  9. Sara skriver:

    De blomstret är så vackert, påminner om japan av någon anledning. Kanske är de kända för körsbärsträd? Jag måste nog googla.

  10. Jag tänker att det inte får gå för fort till körsbärsblomstiden, för de blommar liksom över så snabbt och sen är det över. Lite bättre att ha det framför sig, vänta och längta.
    Kram

  11. Jag hoppas att du har haft en underbar helg med din vän. En av mina närmsta vänner heter precis som din och bor i samma stad. Till påsk kommer hon hem så jag får träffa henne, jag längtar så!

Kommentera

