Ester

Ester är klänningen som inte drar sig för sju sorters kakor, melodikrysset på radio och kaffe med grädde. Om man skulle få för sig att gå på dans så är den klockade underdelen perfekt att snurra i. Tillsammans med en vit skjorta under så är man alltid redo för att gå på bjudning. Smickrande klänning som framhäver midjan. Dragkedja på ryggen och gjord i polyester.
Måtten på klänningen har jag tagit liggandes och är 52 cm vid bröstet och 39 cm i midjan. För endast 250 kr plus frakt blir denna fina klänning din och då mailar du till petersson.madde@hotmail.com. Finns bara i ett exemplar!

Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

29 kommentarer till Ester

  1. Susanna skriver:

    Mums!
    Den där kanske man skulle slå till på..

  2. linnéa skriver:

    vilken söt klänning!

  3. agnes skriver:

    gud vad fin! Om man ändå var några storlekar större!

  4. Angeliqa skriver:

    Åh så fin! Jag hade gärna köpt den om jag inte redan hade så många stora klänningar som behöver sys om hemma redan.

  5. Sara skriver:

    Nej vad fin beskrivning!!!

  6. Malin skriver:

    Dina beskrivningar är så himla klockrena och fina! :) Skulle gärna vilja ha den här fina klänningen, dock är den inte riktigt i min storlek, annars så :)

  7. Karin skriver:

    oh jättefin!

  8. Hanna skriver:

    Åh. Nästintill perfektion.

  9. Rebecca skriver:

    Min storlek och allt, dog lite.

  10. Åh, vilken fin klänning!

    JAA, underbart tycker jag :)

  11. Maria skriver:

    Ja jag tyckte dem var våriga och söta :)
    Fin klänning förresten!
    Vart köper du det du säljer på bloggen?

  12. Linda skriver:

    Underbar både presentation och klänning! Synd att jag inte har storlek 44! :(

    SV: Eller hur Madeleine! Så himla Bekväma, snygga och våriga! :)

  13. saltaasta skriver:

    Hej! Tack för kommentaren på min blogg, den är inte särskilt aktiv…. Kanske nån gång i framtiden. Du har en jättefin blogg, blir sugen på att lusläsa allt :-) Du undrade vad jag fått ge på loppis för lampan, kommer inte ihåg helt men 200 kr tror jag. Hade ju helst velat ha orginalskärmarna kvar men det blev en fin lampa till sonens rum med lite rött tyg och vita kaniner :-) Mvh Linda

  14. Emma Axelsson skriver:

    Tack vad skoj! Åh du har en så himla tjusig blogg att jag baxnar :D

  15. karla skriver:

    sv: ja tack :)

    ”Om man skulle få för sig att gå på dans så är den klockade underdelen perfekt att snurra i ” – mysigt!

  16. kriss skriver:

    sv: men åh, tack söta du!

  17. Sarah skriver:

    Åh, om den vore min storlek så skulle den lätt få följa med hem på kaffe. Ester och jag skulle gilla varandra. Men nu är det nog meningen att Ester ska någon helt annanstans och pyssla med helt andra saker… det är sådan man får se! :)

  18. Eleonore skriver:

    Vilken fin klänning och historia till den, även kläder har ju en berättelse bakom sig :D
    sv: Det gör jag med! hihi

  19. johanna skriver:

    Vilken snygging, undrar om den hade passat? jag vill ju ha en klänning med vidd i kjolen till examen :)

  20. Smulan skriver:

    Roligt sätt att sälja en klänning på ! :o)

  21. Hemlängtan skriver:

    Vilken produktbeskrivning! Här har jag mycket att lära till min webbutik…
    Vilket underbart barnrum du visar nedan, gillar det verkligen!

    /Jenny

  22. Catarina skriver:

    Den är jättefin!

  23. Malin skriver:

    Det är nästan så jag önskar att jag vore ett par kilo tyngre så jag kunde bära upp den klänningen. Jätte fin!

Kommentera

