Åh

När man ser klänningar som denna så förstår jag varför intresset för vintage är så stort. Denna vackra skapelsen fick mitt hjärta att skutta av glädje! Åh så fin klänning, så fantastisk färg och så vackert tyll. Den kan man lätt ha på sig en tisdag för att gå till affären och handla mjölk. Hittad här.
Det här inlägget postades i Klänningar, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Åh

  1. Angeliqa skriver:

    Vilken fantastisk skapelse! åh.

  2. jennifer skriver:

    Åh, vacker! Tänk vilket arbete det ligger bakom en sådan klänning!

  3. Susanna skriver:

    Wow! Vilken skapelse. Så vacker.

  4. Nu dog jag lite.
    Suck

  5. Maria skriver:

    otrolig är nog ordet!

  6. Pippi skriver:

    En sådan skulle jag vilja ha på en bal.

  7. Marcela skriver:

    den var vakker! jeg vil ha den på meg når jeg gifter meg! hahaha

  8. r skriver:

    ja! eller varför inte gifta sig i den bakelsen??

  9. Carita skriver:

    Den där klänningen var nog den finaste jag någonsin sett.

  10. Emmie skriver:

    ljuvligt! ibland önskar jag att man fick gå på fest där alla såg ut så där, vilken fröjd för ögat det skulle bli!:)

  11. carita skriver:

    Man vill typ äta upp den. Så fantastiskt vacker

  12. Feeona skriver:

    This dress is so divine! I love the colour, so pretty! (-:

  13. Beatrix skriver:

    åh herre så fantastisk!

Kommentera

