Mårbacka och skorosetter

Här ser ni mina nyinskaffade skorosetter från 50-talet som fungerar som clips och livar upp vilka tråkiga skor som helst! Sedan upptäckte jag att de matchar finfint mina ljusrosa Mårbackapelargoner och då var ju den estetiska lyckan total. Aprilkänslor!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Mårbacka och skorosetter

  1. Malin skriver:

    Men åh vad sött! :)

  2. Sara skriver:

    Fint fotat! Gillar hur de rosa blommorna matchar rosetterna!

  3. S. skriver:

    pelargoner blir man glad ända in i själen av!

  4. sötaste fossingsbeklädnaden jag sett på år och dar tror jag!

  5. Pippi skriver:

    Åh, vilka tjusiga!

  6. Lovis skriver:

    Mårbacka är bäst!

  7. LisaMarie skriver:

    Åh, Mårbacka har jag också. Dom är såå fina ^^ Och vilka söta skor du har!

  8. Agnes skriver:

    Alltså mums! Vad fina!

  9. camilla skriver:

    oj så söta! stort GILL!

  10. anna. skriver:

    åh, vilka söta!

  11. saralovisa skriver:

    Jag är så såld på dina rosetter!

    Tack så jättemycket raring, jag har velat bli det länge men vet inte riktigt hur jag ska gå till väga för att lyckas. Sen är jag nog en liten fegis också ibland;)

  12. ia. skriver:

    åh vad tjusigt! blir pepp på vår, skor och pelargoner. väldigt bra kombination.

  13. Hanna skriver:

    så otroligt söta, de matchar verkligen pelargonerna.

  14. Ping: Rosor och rosetter |

Kommentera

