Kryddburken

Jag har börjat samla på kryddburkarna från Rörstrands serie Arom. Curry-burken blev först ut och snart hoppas jag på att jag hittar de andra dyrgriparna. De är ju så mycket roligare att titta på än burkarna man köper från affären!
Ps. Följ gärna min blogg på Bloglovin. Puss!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Kryddburken

  1. sofia skriver:

    Jag håller med, kryddburkar är superfint. Men en sak jag har tänkt på är hur man får upp kryddan… Alltså det är klar att man kan hälla direkt ur burken, eller har du en liten sked/skopa i? (Gud vilken I-lands fråga!)

    Fin söndag!!

  2. Sara skriver:

    Fin lösning!

  3. Lovis skriver:

    Åh kan ma. Loppisfynda sådana än?

  4. Sirius skriver:

    Verkligen jättefin! :)

  5. saralovisa skriver:

    Åh vilken lycka! Du är en mästare på att göra fynd!

  6. kajsa skriver:

    ville bara berätta att jag lagade torsk+tomat+basilika+mozzarella-receptet (som du bloggade om för ett par månader sen) ikväll, och det var urgott! så tack för det tipset! :)

  7. skogskojan skriver:

    Vi borde slå våra kloka ihop och köra loppisrunda nångång. Urtjusig! Hittar jag nåt i samma serie så ska jag ha dig i åtanke =)

  8. kajsa skriver:

    älskar de där gamla burkarna. Jag gillar de utav det större slaget. så man kan stoppa större saker däri helt enkelt. Men de är ruskigt fina i vilken storlek som helst. tyvärr ofta överpriser men man kan ju fynda ibland!

  9. Frida skriver:

    En ny fin burk till samlingen ser jag!! Tack så hjärtligt för kort och choklad. Blev så glad så!

  10. anna skriver:

    Vilken snygg burk!

Kommentera

