Hej igen!

Efter en spontan bloggpaus så är jag tillbaka. Jag har haft fullt upp med frilansande, föräldraträffar, portfolio-arbete och har även hunnit med en jobbintervju. Det ni! Nu ska här ätas påskgodis, planeras inför påsk och påskpyntas. Har jag sagt att jag älskar påsk?
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Hej igen!

  1. Din frisyr är fin.
    <3

  2. linnéa skriver:

    åh hela du är så fin!

  3. Marcela skriver:

    Godt at du er tilbake! Jeg elsker påsken, jeg òg :)

  4. Feeona skriver:

    Wonderful shirt! It reminds of something out of ‘Charlie and the Chocolate Factory’ (-:

  5. Maria skriver:

    Du är så företagsrik! :)

  6. Sara skriver:

    Hoppas du påskinspireras lite i så fall! Har lite dålig koll på påsken faktiskt.

  7. Agnes skriver:

    Åh men puss vad du är sockersöt!

  8. Lovis skriver:

    Du är ju bara för söt du!

  9. Klara skriver:

    Hej igen! Hur gick intervjun? Får hoppas den gick bra! :-) Fin tröja! Kul att nån orkar fira påsk iaf :-) Själv är jag inte så bra på det, brukar inte sträcka mig längre än till att försöka klämma i mig lite memma (fast jag inte egentligen gillar det) bara för att det ska så va. Ja, och ett påskägg till dottern då så klart. Men i år har jag faktiskt funderat på att skaffa ett påskris! :-o (Sambon är allergisk, men det finns ju andra sorters kvistar.) Får se hur det blir med det där, jag vet jag tänkte samma sak förra året, men det blev aldrig av då heller. Kan inte du påsk-inspirera lite? då kanske jag får ändan ur ;-)

Kommentera

