Vintagemässan

Idag börjar den årliga Vintagemässan på Münchenbryggeriet! Under lördag och söndag kan man njuta och inspireras av denna underbara mässan som är proppfull med äldre kläder och skor. Det var här som jag hittade bland annat pepparkakskjolen! Entrén är 80 kronor och det är det väl värt. Jag kommer inte kunna vara där men jag rekommenderar alla som är i Stockholm denna helgen att ta en titt!
Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vintagemässan

  1. Amanda skriver:

    Åh jag skulle så gärna vilja åka men jag ska jobba i helgen! Hoppas de som åker dit hittar fina saker!

  2. Angeliqa skriver:

    jag hade också velat åka hjärtans gärna men jobbar tyvärr :(

  3. Sara skriver:

    Jag är hemkommen där ifrån och det var riktigt trevligt! Mycket fint att kika på!

  4. Suck, jag vann en biljett, men lyckades inte ta mig dit :(

  5. lina.oj skriver:

    Vilken fin blogg du har!

  6. agnes skriver:

    oh, om man ändå hade tid och råd att åka dit :/

Kommentera

