Att liva upp en tisdag

Mousserande fläder och en bukett rosor kan liva upp vilken tisdag som helst!
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

17 kommentarer till Att liva upp en tisdag

  1. LisaMarie skriver:

    Vilken fin flaska!

  2. Catarina skriver:

    Så vackra och stämningsfulla bilder! Du lyckades verkligen liva upp en helt vanlig tisdag :) Snyggt med vitt runt bord!! ha det fint!

  3. Susanna skriver:

    Mousserande fläder lät ju sjuukt gott! Vart köper man sådan?

  4. Pippi skriver:

    åh vilka fina sugrör!

  5. Godmorgon! Underbara bilder!
    Har du köpt sugrören på internet eller finns de i butik i Sverige?
    ps. var gärna med och tävla om scarf och muggar på lovely-chaos.blogspot.com :)
    <3

  6. Emma Axelsson skriver:

    urtjusigt!! ap-fina sugrör verkligen! :D

  7. Angeliqa skriver:

    Så fina bilder och de där sugrören är jag lite kär i.

  8. emma skriver:

    Var du inne på erikshjälpen (eller humanbridge eller vad det heter, för mig kommer det alltid vara erikshjälpen. larmgatan iaf!) igår (tisdag)? Jag var där, och blev helt starstruck och ville säga massa fint om din blogg men jag vågade inte.

  9. Sara skriver:

    Vet du, jag drömde om att jag hade sådana sugrör fast ljusblå. Tror ganska säkert att det var inspirerat av ditt inlägg!

  10. Maria skriver:

    Åh vad fint :)

Kommentera

