Astrid

Denna klänningen heter Astrid och är skapad någon gång på 60-talet. Påskigare färg får man leta efter och är helt ljuvlig på sommaren! Tillsammans med ett par färgglada strumpbyxor så knäcker den som partyblåsa. Eftersom den är vid så passar den de flesta som ligger runt storlek 40. Vit kant med vita knappar på ärmsluten. Överdelen är är lite rynkad och en blå broderad blomma som går att ta bort. En lång dragkedja på ryggen som gör att du lätt kan hoppa in i den!
Astrid-klänningen blir din för 250 kronor plus frakt. Maila till petersson.madde@hotmail.com om du vill köpa den eller har en fråga! Klicka på bilderna för att se dem större.

Det här inlägget postades i VINTAGE. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Astrid

  1. martina skriver:

    Klart det måste vara ett sådant fint namn på en sådan fin klänning :)

  2. Maria skriver:

    Supersöt och cool!

  3. Maria skriver:

    Åh så fin :)

  4. Marcela skriver:

    elsker fargen!!
    om den var 38 eller mindre hadde jeg faktisk kjøpt den! Jeg tror at den er for stor for meg :/

  5. Lovis skriver:

    Gud vad fin den är! Gult är inte min färg, annars hade jag slagit till

  6. Malin skriver:

    Nemen åh så fin! Om det inte vore för att jag har lovat mig själv att börja spara mina pengar så skulle jag köpt den på momangen!

Kommentera

