Blommor och skor del två

När jag köpte rosetterna till mina ballerinaskor så passade jag även på att köpa små röda rosor. Ros är min favoritblomma och jag gillar tanken att ha dem på fötterna hela tiden. Skor och blommor alltså, det är nog det jag lägger mina sista pengar på. Och klänningar då.
Det här inlägget postades i Fina saker. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Blommor och skor del två

  1. Catarina skriver:

    Jättefint! Jag älskar oxå rosor o rosetter :) De där rosa rosetterna är fina i håret. Ha en fin fredagskväll!

  2. ANNE skriver:

    Sött!!
    SV: Tack, vad glad jag blir :D

  3. agnes skriver:

    så söta bilder :)

  4. Angeliqa skriver:

    Så fint! Jag älskar när man piffar till skor lite grand, ofta är de väldigt tråkiga direkt man köpt dem.

  5. Sanna skriver:

    Supersött! <3

    SV: Mmm kakan blev väldigt poppis och den gick åt i ett nafs.. =) hihi..

    Kraaaaam
    Sanna

  6. Maria skriver:

    Nämen åh vika fina ord! Det värmer så!
    Detsamma till dig :)

  7. Malin skriver:

    Men åh vad fint! :)

  8. saralovisa skriver:

    OOoh vad fabulöst!

  9. mintekopp skriver:

    Urtjusigt!!

  10. matverkstan skriver:

    vilka ljuvliga skor!

  11. Emmas husbestyr skriver:

    Fint!! Bra köp.

Kommentera

