Fina saker

Jag blir så glad varje gång jag är i Lillans rum och ser hyllorna som är fullproppade med färgglada saker! Det är fint med färg på stringhyllor och just dessa finns att köpa på internet. Prylarna är ett ihopplock av loppisfynd, godis och annat flott och gott.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

20 kommentarer till Fina saker

  1. Amanda skriver:

    Himla fint! Älskar stringbokhyllor! Speciellt de i färg!

  2. karin skriver:

    oj så fint!

  3. Catarina skriver:

    Jättefint! Blir helt nostalgisk av att se alla fina saker. Ha det bra!

  4. Sirius skriver:

    Jätte fint, verkligen! Färgglatt ska de va! :)

  5. Lovis skriver:

    Kameran var ju bara underbar! Fungerar den?

  6. sitrende skriver:

    Så mye fint –
    som en gammeldags leketøysbutikk! :D

  7. Linnéa skriver:

    jag skulle vilja ha varenda pryl i min egen lägenhet!

  8. Sara skriver:

    Galet fint, särskillt ballongerna i flaskan, åh!

  9. Beatrix skriver:

    så färggrant och fint! en tuggummiapparat skulle jag gärna vilja ha. :)

  10. Karoline skriver:

    SUPERFINT!!!

  11. Lena skriver:

    Jätte fint! Gillar i vanliga fall inte stringhyllorna men med färg blev de mer levande. Ugglan gillade jag. Är ett litet frek när det gäller Ugglor!

  12. Åh man blir verkligen glad! Fantastiskt!

  13. emma skriver:

    Ballongerna är ju to die för!

  14. Lycke skriver:

    Oj, underbart fint! Älskar allt som har med ballonger och tivolikänsla att göra! Törs man fråga var du fann ballongerna och de randiga sugrören..såå fint!
    Kramar Lycke, som ofta kikar in

  15. Å så fint!
    Jag har också köpt de där sugrören <3

  16. Lycke skriver:

    Tusen tack för tipset! Hittade tyvärr inte ballongerna :( Måste nog vara slut, det fanns ju ballonger, men inte sådana små vad jag förstod!
    Kram Lycke

  17. la petite nina skriver:

    dom där hyllorna är iaf fantastiskt bra!

  18. Matilda K skriver:

    Så underbart, precis i min smak! Håller med, man blir så glad av färg!

Kommentera

