Hjärtslag

Har du inte sett Les amours imaginaires så måste du göra det nu! Det är en fransk film som handlar om olycklig kärlek och är vacker på alla sätt du kan tänka dig. Och världens bästa låt är med. Fint så det förslår.

<3

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Hjärtslag

  1. agnes skriver:

    den verkar väldigt fin. Tack för tipset! <3

  2. Marcela skriver:

    denne filmen er på min ‘must watch’ list! :)

  3. Hanna skriver:

    Åh. Vill se den.

  4. Catarina skriver:

    Åh, håller med – den verkar jättefin! tackar så mycket för tipset! gillar franska filmer! Ha en bra kväll!

  5. lisa skriver:

    åh vill se!

  6. Emma skriver:

    Topp 3 bästa filmen någonsin.

    Dansscenen med stroboskop och The Knife = jag dör.

    När Francis berättar om sin kärlek och får ”Hur kunde du tro att jag var bög?” i gensvar = jag dör.

    Så fruktansvärt vacker/sann/perfekt film.

  7. Malin skriver:

    Åh jösses, den ser alldeles fantastisk ut! Den måste ses, tack för tipset!

  8. saralovisa skriver:

    Wow vad ljuvligt ser ser ut! Måste nog se!:)

  9. Sara skriver:

    Ännu en film jag borde se!

  10. mintekopp skriver:

    Den där måste jag spana in! Magiska bilder!

  11. Camilla skriver:

    tack för tipset – kvällsfilmen är bestämd! jag såg en annan mycket fin fransk film i förrgår – Igelkotten. underlig men ack så vacker!

  12. mmmmmmmmmmmmm…. <3

  13. sofia skriver:

    ska göra!

  14. magasinprojektet skriver:

    Oj, den filmen måste jag se nu. verkar riktigt fin

  15. raquel skriver:

    bästa filmen på länge <3

  16. Lycke skriver:

    Tack för tipset, den ska jag absolut leta igen, älskar allt franskt. och inte minst filmerna. och särskilt om interiören är underbar..
    Kramar Lycke

Kommentera

