Fin som få

I helgen fick vi hem vår kökssoffa. Efter mycket letande hittade vi äntligen den perfekta. Inspirerad av min vän Majas loppisfynd så ville jag ha en pinnsoffa från 50-talet som gärna fick vara Bröderna Wigells storsäljare modell Florida alternativt Nässjö Möbelfabriks soffa som heter Nesto. På Blocket hittade jag en tjej från Värmland som renoverar gamla möbler och sålde just denna vita pinnsoffan. Jag slog till snabbt som attan och nu bor den hos oss i Småland. Fin som få!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Fin som få

  1. Nina skriver:

    Tack Madeleine! Vad fint soffan bor ;) fortsätt kolla bloggen för mera fina fynd! Har en härlig onsdag!!!

  2. Susanna skriver:

    Sjukt snygg! Jag vill också ha en sådan! Men de försvinner alltid från Blocket på en sekund. Och här i Göteborg kostar de löjligt mycket.

  3. Angeliqa skriver:

    Så himla fint! Jag älskar ert kök/matsal!

  4. Maria skriver:

    jättefin! älskar ert bord, vart är det ifrån?

  5. Malin skriver:

    Vilket underbart kök ni har! Så himla himla fint.

  6. magasinprojektet skriver:

    soffan var vekligen toppen fin

  7. Marina skriver:

    fantastiska möbler.. lampan och soffar. Mys!

  8. Fröken Hulda skriver:

    Kan inte bli mycket finare. Grattis till fyndet!

  9. Hanna skriver:

    Hemskt fin lampa!

  10. Jorunn skriver:

    Jättefin! Skulle också vilja ha en sådan soffa! :)

  11. Sara skriver:

    Åh vad fint kök! Vill dra handen över soffan och bara känna. :)

  12. Rebecca skriver:

    sv: tack så otroligt mycket, madeleine.

  13. Heléne skriver:

    Men gudars vad fin!

  14. sofia skriver:

    Så fin, så fin, så fin!! jag skulle vilja ha en pinnsoffa i hallen.

  15. Malin skriver:

    Åh grattis! En riktigt dröm.

  16. Ullis skriver:

    Hej Hej! Såg din jättefina soffa, är på jakt efter en likadan. Har du några kontaktuppgifter till tjejen i värmland? Mvh/ Ullis

  17. gulavillan skriver:

    Vilken fin blogg du har, kul att titta in!

    För er som letar en likadan pinnsoffa så finns den nu i nyproduktion och kan köpas i min webshop
    http://www.haidic.se

    Glada hälsningar!
    Samira Haidic
    070-6856132

Kommentera

