Fika till en oborstad mamma

Fika är nog min bästa syssla. Dagens välbehövliga kaffe samsas med godsaker och trevligt sällskap. Såhär ser jag ut mest för jämnan. Tovigt och oborstat hår på en trött mamma med en kaffekopp i handen och en bebis i den andra. Och gärna en god bakelse framför mig. Det bästa i livet!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

14 kommentarer till Fika till en oborstad mamma

  1. lisa skriver:

    ja fika är bäst :D

  2. L. skriver:

    Dendär bakelsen såg ruskigt god ut!

  3. Sara skriver:

    Låter ganska bra du!

  4. Susanna skriver:

    Oborstat hår eller inte, du är så himla snygg!

  5. Maria skriver:

    håller med ovanstående att du alltid är lika snygg :)

  6. Emmas husbestyr skriver:

    Vilken vacker bild på er två!

  7. Malin skriver:

    Så himla fin gif! Och ursöt bild på er :)

  8. martina skriver:

    Väldigt mysigt inlägg Madde! Fick mig att vilja träffa dig och Tuva (som jag aldrig har träffat!) på en fika :)

  9. Första bilden är underbar! Vacker och mitt i prick hur det är på riktigt.

  10. Lovis skriver:

    Ja, fika. Så ljuvt!

  11. elly skriver:

    ååh, madde, du är ju så fin ändå. håller med om kristianopel, och förstår torpdrömmen. det är ju sånt där som gör att man vill flytta från stockholm (eller åtminstone till midsommarkransen).

  12. Linnéa skriver:

    ser så mysigt ut!

Kommentera

