Saker jag tänker på

Jag tänker på hur gräddbakelser med mandelmassa och vit choklad smakar i munnen. På min kanin Våfflan som var den enda av mina fem kaniner jag kunde hålla utan att den var för tung eller sprang iväg. På vackra klänningar med rödvinsfläckar som skvallrar om fester från förr. På vad jag ska göra med päronen som sjunger på sin sista refräng i fruktskålen. Det blir säkert en päronpaj. Eller päronpuré till bebis.
Jag tänker på era fina kommentarer, hur roligt det är att Mariell har länkat till mig och hur det får mitt hjärta att le ett hjärtesmil. Puss!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Saker jag tänker på

  1. Linnéa skriver:

    åh så vackra saker. gräddbakelser med mandelmassa och vit choklad <3
    och mariell är en favorit till mig också. finast bloggen i norge!

  2. L. skriver:

    åh en liten bakelse med mandelmassa och vit choklad hade inte suttit fel! eller en kanin! eller en klänning! ååh

  3. Susanna skriver:

    Alltså den där klänningen <3

  4. Maria skriver:

    Sommartankar :)

  5. Emilia skriver:

    så himlans fina bilder!

Kommentera

