Favorit i repris

Idag blir det en favorit i repris! Det är nämligen så att denna sötnosen var den allra första klänningen jag visade er här på bloggen. Det är en rackarns tjusig flickklänning och jag antar att den är från 60-talet. Jag köpte den för längesen, långt innan jag fick barn. Men det blev ju väldigt passande att jag fick en liten dotter! Hon ska få den när hon fyller 10 år har jag bestämt. Hoppas bara att hon tycker om vintage lika mycket som jag gör. Tills dess hänger den på väggen och väntar snällt på den där födelsedagen om 9 år.
Det här inlägget postades i Klänningar. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Favorit i repris

  1. Madelene skriver:

    Åh så fint.

  2. lovisa skriver:

    åh, otroligt tjusig. blått är verkligen en sån där färg där alla olika nyanser är fina.

  3. lisa skriver:

    åh så fin

  4. Marina skriver:

    åh den var tjusig!

  5. Susanna skriver:

    Å så fin!!

  6. Beatrix skriver:

    vilken alldeles underbar!

  7. Rebecca skriver:

    åh, herregud så fin.

  8. anna. skriver:

    het underbar!

  9. L. skriver:

    Åh vad fint av dig! Jag har också fått vintageklänningar av min mor, och även fast jag inte använder dem har jag inget hjärta i världen att göra mig av med dem. Varje gång jag ser på dem så tänker jag på henne <3

  10. Emma Axelsson skriver:

    Urtjusig!

  11. Liz skriver:

    Helt underbar! Jag har en liknande utan knappar med svarta detaljer som jag har haft uppe på min blogg. Jag älskar den klänningen.

  12. karla skriver:

    å vad fin klänning alltså!

  13. Fredrika skriver:

    Underbar krage! Hur sött som helst.

  14. Fifi skriver:

    Jättefin klänning och lika fin blogg!

    Ja, Elly sover alltid mellan oss i dubbelsängen, kommer nog aldrig att kunna sova utan henne.

Kommentera

