Något gammalt och grönt, något lånat och skönt

Jag gjorde min måndag lite roligare genom att ha på mig något grönt, något utan ärmar och något bekvämt. Finns inget skönare än att ha på sig klänning! Det är bara att ta på sig den och sedan är man färdig att gå. Typ.
Annars har jag fått pröva på något som folk kallar för amningshjärna. Det är när man glömmer sina dyrgripar till solglasögon på biltaket för att sedan köra iväg. Jag kom på det först när jag kommit en bit över ölandsbron men då var det redan för sent. Det måste ha sett ganska roligt ut!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Något gammalt och grönt, något lånat och skönt

  1. Emmas husbestyr skriver:

    Åh så fin! Är allt lite avis på din klänningssamling.. ;)

  2. Cecilia Martinsson skriver:

    Så fin!

  3. lisa skriver:

    så tjusig klänning och klänningar är det allra bästa!

  4. Rebecca skriver:

    åh, så fin.

  5. Linda skriver:

    Superfin klänning och superfin blogg! Tack för all inspiration:) Antar att klänningen är vintage? Har varit på jakt på en i precis den färgen länge…!

  6. Angeliqa skriver:

    Så tjusigt!

  7. Lycke skriver:

    Hihi..jag har amningshjärna fast jag slutat amma…kanske heter bara spädbarnshjärna då! finaste grönfärgen på klänningen. fina du!

    Kramar Lycke

  8. Caroline skriver:

    Vilken underbar grön skönhet! (Klänningarna i bakgrunden ser himla fina ut dom också).

  9. Yohson skriver:

    Åh, en sån fynda jag på tradera förra året! Lycka!

  10. Hanna skriver:

    klänningen är väldigt vacker, och så där perfekt somrigt enkel. jag har Lula liggandes här på bordet bredvid mig (ännu oläst – det känns som att ha ett oöppnat paket ungefär).

Kommentera

