Lula love

Idag kom det nya numret av Lula! Tidningen är en av mina favoriter men den kommer bara ut två gånger per år så när den väl är i brevlådan känns det lite som julafton. Detta numret handlar om scoutflickor, balett och Brooke Shields. Lite såhär ser den ut:

Det här inlägget postades i Böcker och tidningar. Bokmärk permalänken.

18 kommentarer till Lula love

  1. Agnes skriver:

    åååh jaa, jag vill göra den nununu! Nästa vecka får det bli, så kan jag ha den på midsommar! ;)

  2. lisa skriver:

    åh den vill jag ha verkar så fin!

  3. Ronette skriver:

    Äger själv bara ett nummer men är ändå av uppfattningen att det borde vara det finaste magasinet nånsin! åh :)

  4. Linnéa skriver:

    ljuvliga bilder!

  5. L. skriver:

    Åh du är för söt! Rådjurströjan är från H&M Divided, och jag köpte den sent i vintras/tidigt i våras någongång. Har du lite tur så kan du kanske hitta den i något reaställ, där har jag sett den i efterhand!

  6. Filippa skriver:

    Söt tjej med bra blogg !!

  7. C-tvillingmamma skriver:

    Mmm..intressant,aldrig hört talas om tidigare :)

  8. Marie LH skriver:

    Hvor kan man få kjøpt det? Eller må man abbonere?
    veldig søt blogg (:

  9. raquel skriver:

    åh , jag blev jättetipsad om den i förrgår när den kom till göteborg. av linnea. hon vart helt lyrisk när hon pratade om den. ”det är inte en tidning , det är en bok!”

  10. Rebecca skriver:

    gud så fin. jag vill ha den så otroligt mycket. var kan man prenumerera på den!?

  11. Rebecca skriver:

    sv: tack så otroligt mycket :D

  12. felicia skriver:

    åh jag måste pallra mig bort till göteborg och köpa den!!

  13. Emma skriver:

    Känner mig som en riktig nörd, har precis kollat igenom nästan hela ditt arkiv. Så himla mysig blogg! Förövrigt har vi likadant lakan här hemma :)

Kommentera

