Än klappar hjärtat med friska slag

Vi har varit på studentskiva och firat Jonas bröder. Himla trevligt var det. Hänga blommor och blad runt varma och lyckliga nackar. Bebis glad och frisk efter febriga dagar. Äta jordgubb och marsipantårta. Så borde alla dagar vara.
Det fick mig att tänka tillbaka på min student. Hela livet framför sig och man vågar fortfarande göra vad man vill. Jag tänker att jag har hunnit med en hel del sen studenten men att det finns mer att göra i livet. Så mycket att uppleva, se, göra, känna. Just nu njuter jag av sommaren och att vara mammaledig. Det är en dag imorgon också.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Än klappar hjärtat med friska slag

  1. Lycke skriver:

    Marsipantårta! Det vill jag också ha. jordgubbar har vi ätit ikväll, med sockrig grädde till. Många dagar att äta
    jordgubbar på tänker jag. och marsipantårta. och att uppleva nya fantastiska saker på, så känns livet idag,
    trots att det var länge sen studenten här också!

    kramar i sommarnatten, Lycke

  2. Rebecca skriver:

    sv: åh vad härligt! Tack så mycket fina du!

  3. Linnéa skriver:

    åh jag har också firat mina kompisar! student är lika med sommar och lycka.

Kommentera

