Packa väskan och längta till obesökta städer

Hurra för sommarlov och semester! Jag ska packa väskan och längta till obesökta städer. Läsa böcker och lyssna på sommarpratare. Gå på festival och dansa till de bästa banden som finns. Bada i alldeles för kallt vatten som blir ganska okej efter ett tag och nästan varmt efter en liten stund till. Besöka loppisar vi aldrig besökt innan och hitta konstiga pryttlar som kostar tio kronor styck. Det blir fint som snus det.
Vad ska ni hitta på?
Ps. Sommar, I love you!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Packa väskan och längta till obesökta städer

  1. L. skriver:

    Jag ska fika och träffa vänner varje dag jag vill bara för att jag hinner och kan! Gå långa promenader och lyssna på P3 dokumentär, Stil i P1 och sommarpratarna. Idag ska jag åka och fika på mitt förra sommarjobb bara för att de är så himla roliga och snälla och för att jag saknar dem lite även fast jag är nöjd med mitt beslut att vara helt helt ledig ända fram till september!

  2. ronette skriver:

    Älskar översta bilden! Jag hoppas på att få uppleva fina långa sommarnätter som inte vill ta slut.

  3. Angeliqa skriver:

    Så härligt det låter! Jag hoppas verkligen du får en fin sommar!
    Jag tar bara två veckors semester i sommar så jag kommer jobba mestadels. Däröver ska jag bröllopsplanera, kasta pinnar med hunden, skogspromenera och äta frukost på balkongen med fästmannen samt hälsa på så många vänner på olika orter jag kan klämma in när jag är ledig.

  4. Susanna skriver:

    Jag skall packa in barn och gubbe i en flådig hyrbil och köra en sisådär 150mil enkel väg. Vi skall stanna på rastplatser vid sjöar, svänga av varje gång vi ser en loppis-skylt å så skall vi hälsa på vänner som bor efter vägen upp. Sen skall jag gå i träskor på landet. Ligga i hängmattan, läsa och kanske meta en och annan aborre.

    Å just ja, jag skall ju gifta mig också! I trädgården.

  5. lisa skriver:

    åh så himla fint! :) jag vet inte riktigt vad jag ska göra i sommar. ska i alla fall på sundsvalls gatufest en dag och urkult kanske. hoppas sommaren blir någorlunda okej i alla fall.

  6. Lovis skriver:

    Älskar den första bilden! Underbar kamera :)

  7. Lycke skriver:

    Underbar samling. skriver under på detta jag med :)
    Önskar dig och de dina en ljuvlig midsommar *****

    Kramar Lycke

  8. emma skriver:

    Åh, vad skönt! Hoppas du får en underbar semester :D

Kommentera

