Favoritparfym

Ibland kan det ta år och ibland ett helt liv innan man hittar den rätta parfymen. Jag har förbrukat många luktflaskor innan jag hittade min favorit. Chanel har en blommig parfym som heter Chance (betyder fantastiskt nog lycka på franska) och den luktar ljuvliga saker som talläpple, rosa peppar, hyacint och jasmin.

Det är kanske en placebo-effekt men en droppe favoritparfym kan faktiskt liva upp när man ska byta blöja för tjugonde gången på världens regnigaste måndag. Om inte annat så luktar det lite godare när man väl gör det och det duger gott för mig.
Det här inlägget postades i Husmor ger tips. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Favoritparfym

  1. lisa skriver:

    åh vill ha.

  2. Emelie skriver:

    Fantastiskt fint litet bord med stolar. ÅH!

  3. saralovisa skriver:

    Vilka underbara bilder, dockmöblerna var ju helt utsökta!
    Jag och en vännina pratade just om dofter idag och Chanel kom på tal som en deffinitiv favoritdoft!
    Du, Madeleine jag har länkat dig. Hoppas du inte misstycker!

  4. agnes skriver:

    Så söta bilder! Duktiga du!

  5. Maria skriver:

    Åh vilka fina bilder söta du :)

  6. Lovis skriver:

    dockmöblemanget <3

  7. Hanna skriver:

    När det är en fin flaska och parfymen innehåller sådant som talläpple, rosa peppar, hyacint och jasmin, så kan den ju inte lukta annat än gott!

  8. skogskojan skriver:

    Tjuusigt! Så fina bilder ^^

Kommentera

